Sale

Понад 150 000 замовлень

Безкоштовна доставка від 399,99 зл

3000 продуктів та 21 марка

ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТА РЕКЛАМАЦІЯ ТОВАРУ

Повернення, обмін, рекламація

ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН ТОВАРУ
1. Клієнт має право повернути товар без пояснення причин за умови, що товар новий, з усіма ярликами і не має слідів примірки.
2. Термін на повернення або обміну закінчується протягом 14 днів з дати отримання товару.
3. Клієнт повинен проінформувати магазин RunColors про своє рішення повернути або обміняти товар на електронну пошту kontakt@runcolors.pl
4. Надіслати товар потрібно разом із заповненою і підписаною документом повернення / обміну та митною накладною, що додається до посилки. Якщо у Вас немає документу повернення / обміну або митної накладної, Ви можете звернутися до Відділу обслуговування клієнтів на kontakt@runcolors.pl
5. Просимо спакувати товар і НЕ обклеювати оригінальну упаковку клейкою стрічкою. Товар потрібно відправити на адресу (для замовлень в Україну):
Скай Логістика
03061
просп. Відрадний 18Б
Україна
м. Київ
6. Клієнт несе витрати доставки повернення / обміну товару. Посилки з післяплатою не приймаються.
7. У разі повернення товару, Магазин RunColors повинен повернути Клієнту повну вартість замовлення протягом 7 робочих днів з дня отримання товару і реєстрації повернення в системі.
8. Повернення грошових коштів Клієнту буде здійснений на картку ПриватБанку. Магазин може затримати повернення платежу до отримання товару або до отримання доказів його повернення, в залежності від того, що станеться першим.
9. У разі обміну Клієнт повинен також вислати товар відповідно до пунктів 1-6
У документі повернення / обміну слід вказати дані, що стосуються товару на обмін.
10. Товар на обмін буде висланий після отримання та реєстрації повернення, про що Магазин RunColors проінформує Клієнта по електронній пошті.

РЕКЛАМАЦІЯ
1. Продукти, що пропонуються в Магазині RunColors, є новими і оригінальними.
2. Кожен товар можна віддати на рекламацію протягом двох років від моменту покупки.
3. Для цього потрібно описати дефекти товару і надіслати разом з товаром, вислати на адресу (для замовлень в Україну):
Скай Логістика
02000
просп. Відрадний 18Б
Україна
м. Київ
4. До опису Клієнт повинен надати підтвердження покупки і митну накладну. Якщо таких документів немає, Клієнт повинен проінформувати про це Магазин RunColors по електронній пошті. Магазин RunColors вишле в електронному вигляді всі необхідні копії документів.
5. Клієнт отримає інформацію про рішення після розгляду рекламації товару протягом 14 днів від моменту отримання товару у відділі рекламацій в Польщі.
6. Про рішення Магазин RunColors проінформує Клієнта по електронній пошті.
7. Якщо рекламація не буде прийнята, товар буде відправлений назад разом з письмовим поясненням.

Закрити

Цей Веб-сайт використовує файли кукі перших і третіх осіб для збереження інформації на Вашому комп’ютері. Натисніть тут для того, щоби дізнатися, які файли кукі використовуються на цьому Веб-сайті. Деякі з цих файлів кукі є необхідними для того, щоби наш Веб-сайт працював, інші допомагають нам покращити Ваш досвід користування Веб-сайтом, а є й такі, що можуть використовуватися з метою реклами (цільові/маркетингові файли кукі). Продовжуючи користуватися цим сайтом Ви погоджуєтеся на використання нами файлів кукі відповідно до нашої політики щодо файлів кукі.