Понад 500 000 замовлень

Безкоштовна доставка від 399,99 зл. на території Польщі

3000 продуктів та 21 марка

Регламент магазину

I Загальні положення
1) Інтернет-магазин доступний за Інтернет адресою www.runcolors.com.ua, який знаходиться під керівництвом компанії RunColors sp. z o.o. sp.k., з місцезнаходженням головного офісу за адресою вул. Боніфратерська 10, офіс 43, 00-213 Варшава, Республіка Польща, з номером Національний судового реєстру 0000630849, основний державний реєстраційний номер NIP 525267176 і REGON 365098766.
2) Об’єктом діяльності Інтернет-магазину є роздрібна торгівля лише оригінальної продукції: спортивного взуття, одягу та аксесуарів.
3) Дані правила застосовуються до споживачів і до суб’єктів господарювання, які не є споживачами (далі «Клієнти»).
4) Клієнти для укладення Договору з Продавцем можуть скористатися правом переговорів про умови договору або укласти з Продавцем договір на підставі цих Правил.
5) Інформація, зазначена на сайті, складає договір купівлі-продажу. У разі прийняття Інтернет-магазин зобов’язується виконати всі умови договору. Ухвалення умов договору купівлі-продажу вважається підтвердження розміщення замовлення Клієнтом.
6) Всі товари, пропоновані на сайті є новими, без браку і легально розміщені на польському ринку.
7) Ціни, зазначені на сайті, в польській валюті (конвертовані в інші валюти за актуальним курсом) і включають ПДВ.
8) Клієнт може розміщувати замовлення 24 години на добу, 7 днів на тиждень через Інтернет сайт.
9) У питаннях, які не підпадають під дію Політики Магазину, застосовується чинне законодавство на території Республіки Польща, зокрема Закон від 23 квітня 1964 року – Цивільний кодекс (Закон № 16, пункт 93, зі змінами), Закон від 30 травня 2014 з Захисту прав споживачів (пункт 827) і Закон від 29 серпня 1997 року про захист персональних даних (№ 101, пункт 926 із змінами).
10) Положення цих Правил не призначені для обмеження прав Покупця, який також є споживачем в значенні Закону від 23 квітня 1964 – Цивільного кодексу (№ 16, пункт 93, зі змінами). У разі невідповідності положень Політики магазину з вищезазначеним положенням, ці положення мають пріоритет.
11) У випадку виникнення спору з Продавцем Споживач має можливість врегулювати справу шляхом:
а) звернення до суду у справах захисту прав споживачів;
б) звернення до інспектора торгівлі;
в) отримати безкоштовну допомогу у вирішенні суперечки можна звернувшись до Федерації споживачів в Польщі за телефоном – 800 007 707.

II ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ
1) ПОЛІТИКА – правила магазину з додатками, які інформують про обов’язки і повноваження двох Сторін;
2) СТОРОНИ – Покупець або Продавець є стороною Договору, в разі використання поняття Сторони – позначає Покупця і Продавця разом одночасно;
3) Укладення договору – Угода, укладена Сторонами дистанційно, за відсутності одночасної присутності двох сторін Угоди; Договір укладається за допомогою дистанційних каналів зв’язку, доступних в Інтернет-магазині;
4) КАНАЛИ ЗВ’ЯЗКУ – специфічні форми розміщення замовлень на відстані;
5) МАГАЗИН – інтернет-магазин доступний за адресою: https://runcolors.com.ua
6) ПРОДАВЕЦЬ – RunColors sp. z o.o. sp.k., з місцезнаходженням головного офісу за адресою вул. Боніфратерская 10, офіс 43, 00-213 Варшава, Республіка Польща, з номером Національний судового реєстру 0000630849, основний державний реєстраційний номер NIP 525267176 і REGON 365098766.
7) Виконавець – компанії RunColors sp. z o.o. sp.k., з місцезнаходженням головного офісу за адресою вул. Боніфратерская 10, офіс 43, 00-213 Варшава, Республіка Польща, з номером Національний судового реєстру 0000630849, основний державний реєстраційний номер NIP 525267176 і REGON 365098766.
8) КЛІЄНТ – фізична особа, юридична особа або організація без правосуб’єктності;
9) СПОЖИВАЧ – фізична особа, яка купує продукцію через Інтернет-магазин по телефону або через сайт з метою, безпосередньо не пов’язаною з його професійною діяльністю.
10) ПОКУПЕЦЬ – Клієнт і Споживач разом.
11) СПОЖИВАЧ – кожен суб’єкт, який використовує інтернет-магазин;
12) ЗАМОВЛЕННЯ – пропозиція, зроблена Покупцем через Інтернет-магазин для укладення договору купівлі-продажу;
13) АККАУНТ – індивідуальний профіль Користувача, визначена ім’ям (логіном) і Паролем. Клієнт отримує доступ до аккаунту після здійснення реєстрації (авторизації) на сайті Продавця. Аккаунт надає можливість зберігати адресні дані Клієнта, відстежувати статус Замовлення і отримувати доступ до історії Замовлень.
14) РЕЄСТРАЦІЯ – процес, що полягає в створенні Користувачем Аккаунта в Інтернет-магазині.
15) УГОДА КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ – договір купівлі-продажу, укладений між Продавцем і Покупцем через Інтернет-магазин;
16) ПРОДУКТ – будь-який товар, який продається через Інтернет-магазин;
17) NEWSLETTER – електронна послуга, яка полягає в інформуванні Клієнтів про вигідні пропозиції і знижки;
18) СПОСІБ ОПЛАТИ – форма оплати за замовлений товар, обрана Покупцем під час замовлення;
19) СПОСІБ ДОСТАВКИ – форма доставки замовленого товару, обрана Покупцем під час розміщення замовлення;
20) ДОКУМЕНТ ПРОДАЖУ – рахунок-фактура ПДВ або чек, в залежності від інструкцій Покупця;
21) ДОДАТОК – документ повернення або обміну товару або рекламаційний документ;
22) ІНФОРМАЦІЯ – інформація про товар, розташована поруч із зображенням товару, яка представляє собою опис найбільш важливих термінів і характеристик товару, що дозволяють Покупцеві ознайомитися з його властивостями;
23) КОШИК – форма зберігання продуктів, обрана Покупцем з метою їх подальшої покупки;
24) МІСЦЕ ОТРИМАННЯ ПРОДУКТУ – місце, вказане покупцем в розміщеному замовленні, за яким повинен бути доставлений придбаний Покупцем продукт;
25) ЧАС ДОСТАВКИ ПРОДУКТУ – термін, коли Покупець або інша особа, уповноважена забрати товар, який є предметом договору;
26) АДРЕСА ДЛЯ РЕКЛАМАЦІЙ І АДРЕСА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ – адреса або адреса, зазначені Продавцем в якості адреси для подачі конкретних заяв, які є адресами для листування;
27) ПРЕДМЕТ УГОДИ АБО ПРЕДМЕТ ПОСТАВКИ – продукти або послуги, вибрані Покупцем, які є предметом договору;
28) ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ – функціональні можливості ІТ-системи, що дозволяють Постачальника послуг пропонувати конкретні технічні рішення, такі як: можливість створення і ведення облікового запису в Інтернет-магазині; надання Сервісу розсилки та можливість розміщення Замовлення через Форму замовлення, розташовану в Інтернет-магазині, шляхом передачі даних за індивідуальним запитом Замовника, відправлених та отриманих за допомогою електронних пристроїв, включаючи цифрове стиснення і сховище даних;
29) ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ – система в Інтернет-магазині, яка дозволяє Покупцеві розміщувати Замовлення через доступні поля форми, без попередньої реєстрації в Інтернет-магазині;
30) ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА – технічні та інформаційні структури, а також програмне забезпечення, що забезпечує передачу даних;

III РЕЄСТРАЦІЯ

1) Реєстрація в Інтернет-магазині є добровільною і безкоштовною.
2) Для реєстрації в Інтернет-магазині Користувач повинен заповнити реєстраційну форму, розташовану на сайті Магазину, вказавши в ній свої правдиві дані.
3) Для успішного проходження процесу реєстрації користувач повинен надати наступну інформацію:
а) ім’я
б) прізвище
в) вулиця, номер будинку / квартири
г) поштовий індекс
д) місто
е) телефон
ж) електронна пошта
4) необов’язково у реєстрації Користувачеві погоджуватися отримувати розсилку з акціями та інформації про нові продукти в магазині.
5) Після заповнення користувачем поля реєстраційної форми буде створена обліковий запис – аккаунт – користувача.
6) Якщо дані Користувача, необхідні в процесі реєстрації, змінені, Користувачеві пропонується оновити їх за допомогою спеціальної опції на сайті.
7) У випадку, коли дані Користувача, необхідні в процесі реєстрації, зміняться після розміщення замовлення, Користувачеві пропонується оновити їх і проінформувати Відділ обслуговування клієнтів за електронною адресою kontakt@runcolors.pl.

IV РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

1) Клієнт може розміщувати замовлення в Магазині 24 години на добу, 7 днів на тиждень за допомогою сайту, використовуючи свій обліковий запис Клієнта або по телефону, або електронній пошті.
2) Реєстрація облікового запису – аккаунта – не є обов’язковою умовою для розміщення замовлення. Покупець має можливість оформити замовлення без облікового запису – аккаунта – за допомогою електронної пошти або по телефону.
3) Щоб розмістити замовлення, Покупець повинен додати в Кошик товар, який він має намір купити. Додавання товару в Кошик не рівносильно розміщенню замовлення. Товари можна вільно додавати або видаляти з Кошика.
4) Кошик дозволяє Покупцеві управляти замовленими товарами та перераховувати вартість замовлення.
5) Щоб завершити розміщення замовлення після додавання товару в Кошик, потрібно вибрати параметри, які визначають спосіб оплати і доставки. Покупець може оформити замовлення після входу в свій Обліковий запис або при відсутності облікового запису – шляхом реєстрації облікового запису.
6) Після заповнення всіх полів відображаються дані Покупця і адреса доставки, а також сума замовлення і форма його виконання. У разі прийняття всіх параметрів необхідно натиснути кнопку «Я замовляю і сплачую». Угода вважається підтвердженим Інтернет-магазином по електронній пошті з інформацією про розміщення замовлення.
7) Покупець може внести зміни в замовлення по електронній пошті або телефонуб або анулювати замовлення повністю, якщо воно не було відправлене.
8) Замовлений товар буде доставлений за адресою, вказаною Покупцем.
9) Датою виконання умов Договору є день отримання замовлення Покупцем.

V ОПЛАТА

1) Усі ціни, зазначені в RunColors, включають податок на товари і послуги (ПДВ).
2) В магазині передбачені наступні види платежів:
а) оплата при отриманні замовлення у кур’єра.
б) PayU – оплата кредитною чи дебетною карткою.
в) міжнародний банківський переказ на рахунок mBANK IBAN EUR – PL27 1140 2004 0000 3612 0595 7321.
3) Покупець купує товари і замовляє послуги відповідно до цін і вартістю доставки, діючої на момент розміщення замовлення.
4) Продавець залишає за собою право змінити ціни і витрати на доставку, зокрема, в разі зміни прайс-листа послуг, що надаються компанією, що здійснює доставку.
5) Поточні ціни і вартість доставки представлені на сторінці Інтернет-магазину і вказані в кошику.

VI ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ

1) Доставка здійснюється за адресою, вказаною Покупцем в замовленні.
2) Поставки здійснюються через кур’єрську компанію Новою Поштою.
3) Вартість доставки оплачує Покупець.
4) Якщо Продавець не може надати послугу через те, що товару немає в наявності, Покупець буде негайно проінформований про це в електронному або телефонному режимі.
5) Якщо Продавець не може виконати частково послугу, Продавець може за згодою Покупця виконати заміну товару на інший, що відповідає тому ж якості і призначенню і по тій же ціні або з доплатою / поверненням різниці в ціні або іншим способом, узгодженим Сторонами.
6) Споживач повинен перевірити стан товару після доставки в присутності особи, яка здійснює доставку (кур’єр, поштовий оператор і т. д.). Перевірка посилки полегшить і прискорить стягнення будь-яких претензій з боку відповідальної особи в разі механічного пошкодження вантажу, що виник при транспортуванні. У таких ситуаціях рекомендується, щоб Споживач якомога швидше зв’язався з Продавцем по телефону: 22, 243 15 19 або електронною поштою: kontakt@runcolors.pl
7) Термін доставки на території в Україну до 7 робочих днів.

VII СКАРГИ І РЕКЛАМАЦИИ
1) Продавець несе відповідальність перед Споживачем за фізичні або юридичні недоліки (гарантія) товару.
2) Продавець несе відповідальність за гарантії, якщо фізичний дефект виявлений до закінчення двох років з дати доставки товару Споживачеві і якщо предмет продажу використовується протягом одного року з моменту передачі товару Споживачеві.
3) Вимога Споживача про усунення дефекту або обміні товару без дефектів закінчується через один рік з дня виявлення дефекту, але не раніше, ніж через два роки з моменту доставки товару Споживачу.
4) Якщо дата придатності товару до використання, зазначена Продавцем або виробником, закінчується через два роки після доставки товару Споживачеві, Продавець несе відповідальність за гарантії за фізичні дефекти цього товару до закінчення цього періоду.
5) Фізичний дефект полягає в несумісності товару з пропонованому в Договорі, якщо:
a) він не володіє властивостями, які повинна мати даний товар;
б) не володіє властивостями, які Продавець надав Покупцеві, включаючи уявлення зразка;
в) не підходить для цілей, про які Покупець повідомив Продавця при укладанні Договору, і Продавець не висунув ніяких заперечень проти такої мети;
г) товар був доставлений в повному обсязі.
6) Проданий товар з фізичним дефектом вважається також в разі його неправильної експлуатацію, якщо ці дії були виконані Продавцем або третьою стороною, за яку несе відповідальність Продавець, або Покупцем, який діяв відповідно до інструкцій, отриманих від Продавця.
7) Якщо проданий товар має дефект, Споживач може:
а) подати заяву з проханням про зниження ціни;
б) подати заяву про розірвання Договору;
в) запросити заміну товару без дефектів;
г) вимагати усунення дефекту.
8) Споживач не може розірвати Договір, якщо дефект не є суттєвим.
9) Споживач, який користується правами по гарантії, зобов’язаний вислати товар на відповідну адресу за власним коштом, і якщо через ознаки товару або способу його доставки буде складно транспортувати, Споживач зобов’язаний надати товар у місці, в якому є даний товар. У разі невиконання зобов’язань Продавцем, Споживач має право відправити назад товари за рахунок Продавця.
10) Рекомендується, щоб Споживач вислав товар з описом невідповідності товару до Угоди.
11) Продавець відповість на заяву Споживача протягом 14 (чотирнадцяти) днів. В іншому випадку вважається, що Продавець визнав заяву або вимога Споживача є обгрунтованою.
12) Продавець, в разі запиту Споживача, зазначеного в пункті 7a або б може замінити на товар без дефектів, за умови, що це зроблено негайно і без надмірних незручностей для Споживача.
13) Якщо товар вже був замінений або відремонтований Продавцем або Продавець не виконав зобов’язання замінити товар без дефектів, він не має права замінити товар або усунути дефект.
14) Споживач може замість усунення дефекту, запропонованого Продавцем, вимагати заміну товару без дефектів або усунення дефекту, якщо приведення товару у відповідність з Договором способом, обраним Споживачем, неможливо або зажадає надмірних витрат у порівнянні з методом, запропонованим Продавцем.
15) Продавець може відмовити в задоволенні запиту Споживача, якщо неможливо привести дефектний товар у відповідність з Угодою способом, обраним Споживачем, або він може зажадати надмірних витрат у порівнянні з другим можливим способом.
16) У разі зниження ціни нова ціна повинна залишатися в тій пропорції, яка вказана в Договорі, в якому вартість предмета з дефектом залишається рівною вартості предмета без дефекту.
17) Продавець зобов’язаний замінити дефектний товар на один без дефектів або видалити дефект протягом розумного періоду часу без надмірних незручностей для Покупця.
18) У разі розслідування в суді або арбітражному суді одного з прав по гарантії термін реалізації інших прав, передбачених Законом щодо Споживача, призупиняється до остаточного завершення розгляду по цій справі. Відповідно, ці правила також застосовні до процесу посередництва, в той час як крайній термін для здійснення інших прав по гарантії, наданої Споживачеві, починається з дати відмови судом затвердити угоду.
19) Закінчення строку гарантійних прав на товар починається з дня, коли Споживач дізнався про дефект, і якщо Споживач дізнався про дефект тільки в результаті дії третьої сторони – з дня, коли рішення, видане в спорі з третьою особою, стало остаточним.
20) Адреса для скарг і рекламацій: RunColors sp. O.o. Sp.K. вул. Боніфратерская 10, оф. 43 00-213, Варшава, Польща.

VIII ГАРАНТІЯ
1) На товари, продані через Інтернет-магазин, гарантія Продавця не поширюється
2) На товари, продані в Магазині, може бути надана гарантія.
3) Детальні умови виконання гарантії представлені в гарантійному талоні, виданому гарантом.

IX РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1) Споживач, згідно зі ст. 27 Закону про права споживачів, який уклав дистанційний договір, може відмовитися від нього без пояснення причин і без понесення витрат, за винятком витрат, зазначених у ст. 33, 34 і 35 Закону про права споживача шляхом подачі відповідної заяви в письмовій формі протягом чотирнадцяти днів з дати отримання предмета договору.
2) Щоб дотримати цей термін, досить відправити заяву про повернення товару до його закінчення. Заява може бути відправлено по електронній пошті kontakt@runcolors.pl або поштою: RunColors sp. о.o. Sp.K. вул. Боніфратерська 10, оф. 43, 00-213, Варшава, Польща.
3) Декларація може бути подана у формі, яка є Додатком до цих Правил і відправлена Споживачеві разом з продуктом, також доступної за адресою https://runcolors.com.ua, або в іншій формі, відповідно до Закону про права споживачів.
4) Разом із заявою, зазначеною в пункті 1, рекомендується, щоб Споживач також відправив інформацію про поточний номері банківського рахунку, на який повинен бути здійснений платіж.
5) Продавець підтверджує Споживачеві отримання заяви про розірвання Договору, відразу ж після його отримання. Таке підтвердження відправляється на адресу електронної пошти, вказану в замовленні або зазначеному в якості контакту в заяві про відмову від договору.
6) У разі розірвання Договору, Договір вважається недійсним.
7) Споживач зобов’язаний повернути товар або товари негайно, не пізніше, ніж через 14 днів з дня розірвання Договору.
8) Споживач повертає товар або товари Договору, від яких він відмовився, на свій страх і ризик.
9) Споживач несе відповідальність за зниження вартості продукту або продуктів, що є предметом Договору, після використання продукту або продуктів таким чином, який виходить за рамки звичайного використання продуктів.
10) Продавець зобов’язаний негайно, не пізніше, ніж протягом 14 днів з дати отримання повернення, повернути Споживачеві всю суму замовлення, включаючи вартість доставки товару із застереженням, що:
а) Продавець повинен зробити повернення коштів, використовуючи той же метод оплати, який використовувався Споживачем, якщо Споживач не погодився на інший методом спосіб, який не тягне за собою додаткових витрат;
б) якщо Споживач обирає спосіб доставки товару, відмінний від найдешевшого способу доставки, запропонованого Продавцем, Продавець не зобов’язаний відшкодовувати додаткові витрати, понесені споживачем;
в) Споживач несе відповідальність за зниження вартості продукту в результаті використання його таким чином, що виходить за рамки того, що необхідно для встановлення характеристик і функціональності;
11) Продавець може відмовити у відшкодуванні платежу, отриманого від Споживача, до отримання повернення товару.
12) Споживач, відповідно до ст. 39 Закону про права споживачів, не має права розірвати Договір у випадках:
а) якщо Продавець повністю виконав всі умови Договору, а термін на повернення товару закінчився.
б) якщо предмет Договору є напівфабрикат, виконаний відповідно до вимог Споживача або службовець для задоволення його індивідуальних потреб;
в) якщо предмет Договору є товар, схильний до швидкого зносу або має короткий термін придатності;
г) якщо предмет Договору є товар, доставлений в закритому пакеті, який після відкриття упаковки не може бути повернутий з міркувань охорони здоров’я та гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
д) якщо предметом Договору є товари, які за своєю природою нерозривно пов’язані з іншими речами;
е) якщо предметом Договору є алкогольні напої, ціна яких була узгоджена під час укладання Договору купівлі-продажу, і доставка яких може зайняти тільки 30 днів і вартість яких залежить від коливань ринку, над якими Продавець не має контролю;
ж) якщо предметом Договору є є звукові або візуальні записи або комп’ютерне програмне забезпечення, що постачається в закритому пакеті, і якщо упаковка була відкрита після доставки;
з) для доставки щоденних газет, журналів або журналів, за винятком підписаного угоди;

X НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

1) Постачальник послуг надає наступні електронні послуги через Інтернет-магазин, доступний за адресою https://runcolors.com.ua:
а) створення і ведення облікового запису в Інтернет-магазині;
б) розміщення замовлення через форму замовлення;
с) електронна розсилка.
2) Надання Електронних послуг Постачальником послуг є безкоштовним.
3) Угода про надання Електронних послуг, яке полягає у веденні Аккаунта в Інтернет-магазині і надання розсилки, є на невизначений термін.
4) Угода на Електронні послуг, яке полягає в наданні форми замовлення, припиняється з моменту розміщення замовлення Користувачем або припинення процедури купівлі.
5) Технічні вимоги для системи ІТ: комп’ютер з доступом до Інтернету, доступом до електронної пошти, інтернет-браузером: Internet Explorer версії 7.0 або новіше з включеним JavaScript і файлами cookie, Mozilla Firefox версії 4.0 або новіше з включеним JavaScript і куки або Google Chrome версії 8 або новіше. Рекомендована роздільна здатність 1024х768 пікселів.
6) Одержувач послуги зобов’язаний використовувати Інтернет-магазин відповідно до закону і мораллю з повагою особистих прав і прав на інтелектуальну власність третіх осіб. Користувачеві забороняється надавати незаконний контент.
7) Одержувач послуги може подати скаргу, пов’язану з наданням електронних послуг Інтернет-магазину https://runcolors.com.ua, відправивши електронного листа на адресу електронної пошти: kontakt@runcolors.pl або поштою: RunColors sp. z о.о. sp.k., вул. Боніфратерська 10, оф. 43, 00-213, Варшава, Польща. Постачальник електронних послуг розгляне скаргу негайно, не пізніше, ніж протягом 14 днів, рахуючи від дати подання скарги.
8) Користувач може припинити на невизначений термін використання електронних послуг в будь-який час і без вказівки причин, відправивши відповідну заяву електронною поштою за адресою: kontakt@runcolors.pl або або поштою: RunColors sp. z о.о. sp.k., вул. Боніфратерська 10, оф. 43, 00-213, Варшава, Польща.
9) Постачальник послуг може розірвати безстрокову Угоду на надання Електронних послуг в разі, якщо Користувач продовжує порушувати Правила після попередження. У цьому випадку термін дії договору закінчується через 7 днів з моменту подачі заяви про розірвання Угоди.
10) За угодою сторін Постачальник послуг та Користувач можуть в будь-який час розірвати Угоду про надання електронних послуг.
11) Розірвання Угоди на надання електронних послуг, укладеного Постачальником послуг або Користувачем на невизначений строк, що не порушує прав, придбаних Сторонами протягом терміну дії Угоди.

XI ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
1) Зміст Політики магазину може бути змінено про що Клієнти будуть проінформовані не пізніше, ніж за 14 днів до набуття ними чинності.
2) Замовлення будуть реалізуватися відповідно до нових положень Політики магазину. Якщо Користувач не згоден на зміни в Політиці магазину, він може видалити свій Обліковий запис.
3) Будь-які спори, що виникають між Продавцем і Покупцем, який є споживачем по ст. 221 ГК Польщі, будуть вирішуватися загальним судом, компетентним відповідно до положень Цивільного процесуального кодексу.
4) Будь-які спори, що виникають між Продавцем і Покупцем, який не є споживачем по по ст. 221 ГК Польщі, будуть вирішуватися загальним судом, що володіє юрисдикцією щодо місця розташування Магазину.
5) Клієнти можуть зв’язатися з Продавцем таким чином:
а) за телефоном: 22 243 15 19
б) по електронній пошті: kontakt@runcolors.pl
в) в письмовій формі за адресою: RunColors sp. z о.о. sp.k., вул. Боніфратерська 10, оф. 43, 00-213, Варшава, Польща.
6) Клієнти можуть отримати доступ до Політиці магазину в будь-який час за посиланням, розміщеному на головній сторінці Інтернет-магазину.
7) Правила Політики магазину можуть бути записані і відтворені шляхом роздруківки або збереження на відповідному носії даних.
8) Назва Інтернет-магазину і адресу, за якою він доступний: https://runcolors.com.ua, а також всі матеріали в ньому захищені авторським правом і захищені законом. Використання і поширення їх без згоди власника Магазину заборонено.
9) Правила вступають в силу від з 20.03.2015.

XII. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
1. Персональні дані будуть оброблятися Продавцем в якості Адміністратора даних з урахуванням усіх вимог безпеки, які вказані в Законі від 29 серпня 1997 року про захист персональних даних.
2. Обробка персональних даних Покупця Продавцем необхідна для забезпечення виконання розміщеного замовлення, надання електронних послуг та інших цілей, які викладені в цих Правилах.
3. Відповідно до Закону про захист персональних даних кожна особа (зокрема, Покупець), яка надасть Продавцеві персональні дані, має право перевіряти свої персональні дані, має можливість їх виправлення, зміни та видалення. Продавець гарантує кожному Покупцеві право контролювати обробку даних відповідно до ст. 32 Закону про захист персональних даних.
4. Надання персональних даних є добровільним, однак відсутність необхідних даних може унеможливити розміщення і реалізацію Замовлення Покупця. Крім того, не надання персональних даних може перешкодити процесу реєстрації, і, як наслідок, Покупець не зможе створити Обліковий Запис.
5. Персональні дані Покупця можуть бути передані особі, яка доставляє Товари Покупцеві, в обсязі, необхідному для здійснення такої доставки.
6. Якщо Покупець обирає форму оплати Замовлення за допомогою платіжних послуг (наприклад, PayU S.A., що базується в Познані), то персональні дані Покупця будуть надані такої організації в обсязі, необхідному для оплати.
7. Продавець забезпечує збереження наданих йому персональних даних, вказуючи, зокрема, на те, що в Інтернет-магазині Runcolors.pl забезпечує безпеку і конфіденційність таких даних.

Закрити

Цей Веб-сайт використовує файли кукі перших і третіх осіб для збереження інформації на Вашому комп’ютері. Натисніть тут для того, щоби дізнатися, які файли кукі використовуються на цьому Веб-сайті. Деякі з цих файлів кукі є необхідними для того, щоби наш Веб-сайт працював, інші допомагають нам покращити Ваш досвід користування Веб-сайтом, а є й такі, що можуть використовуватися з метою реклами (цільові/маркетингові файли кукі). Продовжуючи користуватися цим сайтом Ви погоджуєтеся на використання нами файлів кукі відповідно до нашої політики щодо файлів кукі.